Aktualności

Prymat – wiedzie prym na rynku przypraw

PRYMAT – nr 1 na rynku przypraw

Przyprawy marki Prymat to przede wszystkim produkty, które zapewniają dobrą rotację na półce. Znany brand, silne wsparcie marketingowe oraz sprzedażowe to ważne atuty dla każdego handlowca.

Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen aż 8 z 10 najlepiej sprzedających się przypraw to przyprawy firmy Prymat.* Wybór konsumentów podyktowany jest zaufaniem do marki, szerokim wyborem przypraw i wysoką jakością produktów.

W ostatnim czasie zmieniło się wiele aspektów życia codziennego. W sektorze FMCG widać zwiększone zapotrzebowanie na artykuły wchodzące w skład codziennych posiłków, w tym oczywiście na przyprawy. Wzrost ilości posiłków przyrządzanych i spożywanych w domach pozytywnie wpłynął na rynek przypraw, a kategoria przypraw wzmocniła swoją pozycję w koszyku zakupowym konsumentów.

Wśród najchętniej kupowanych przypraw znajdują się tradycyjnie: pieprz czarny, liść laurowy, majeranek, papryka słodka. Są to przyprawy jednorodne, które mają niezwykle szerokie zastosowanie w kuchni. Natomiast wśród mieszanek prym wiedzie niezmiennie od lat Przyprawa do kurczaka złocista skórka Prymat.

Strategia marki Prymat 360° przez 365 dni w roku

Od wielu lat marka Prymat jest wspierana strategią 360°, czyli całościowym wsparciem we wszystkich kanałach komunikacji. Do jednych z ważniejszych działań należy wsparcie w najsilniejszym medium, jakim jest niezmiennie telewizja. Reklamy telewizyjne, billboardy sponsorskie i lokowanie produktów w popularnych programach takich jak „Doradca Smaku” czy „Kuchenne Rewolucje” stale budują wzrost świadomości marki, jak i pozytywnie wspierają rotacje produktów na sklepowej półce. Uzupełnieniem działań są reklamy w prasie konsumenckiej i handlowej. Na popularność i pozytywny odbiór marki przez konsumentów mają również działania w kanale digital, m.in. za sprawą jedną z najpopularniejszych serwisów kulinarnych DoradcaSmaku.pl.

Ponadto marka Prymat jest wspierana w punktach sprzedaży poprzez materiały POS, wsparcie w gazetkach jak i utrzymanie atrakcyjnej ekspozycji.

W tym roku komunikacja marketingowa została dodatkowo wzmocniona poprzez loterię konsumencką dla marki Prymat. Informacja o loterii jest przekazywana wieloma kanałami marketingowymi jednocześnie (TV, radio, opakowania, materiały POS, internet).

Więcej aktualności

Zarządzaj plikami cookies