Napoje rozgrzewające z przyprawami Prymat
Tej zimy postaw na aromatyczne propozycje, które nie dość, że zachwycą Cię swoim korzennym, wyrazistym smakiem, to sprawią, że nawet najmroźniejszy dzień okaże się znacznie cieplejszy!
czytaj więcejPrzyprawy marki Prymat to przede wszystkim produkty, które zapewniają dobrą rotację na półce. Znany brand, silne wsparcie marketingowe oraz sprzedażowe to ważne atuty dla każdego handlowca.
Jak wynika z danych firmy badawczej Nielsen aż 8 z 10 najlepiej sprzedających się przypraw to przyprawy firmy Prymat.* Wybór konsumentów podyktowany jest zaufaniem do marki, szerokim wyborem przypraw i wysoką jakością produktów.
W ostatnim czasie zmieniło się wiele aspektów życia codziennego. W sektorze FMCG widać zwiększone zapotrzebowanie na artykuły wchodzące w skład codziennych posiłków, w tym oczywiście na przyprawy. Wzrost ilości posiłków przyrządzanych i spożywanych w domach pozytywnie wpłynął na rynek przypraw, a kategoria przypraw wzmocniła swoją pozycję w koszyku zakupowym konsumentów.
Wśród najchętniej kupowanych przypraw znajdują się tradycyjnie: pieprz czarny, liść laurowy, majeranek, papryka słodka. Są to przyprawy jednorodne, które mają niezwykle szerokie zastosowanie w kuchni. Natomiast wśród mieszanek prym wiedzie niezmiennie od lat Przyprawa do kurczaka złocista skórka Prymat.
Od wielu lat marka Prymat jest wspierana strategią 360°, czyli całościowym wsparciem we wszystkich kanałach komunikacji. Do jednych z ważniejszych działań należy wsparcie w najsilniejszym medium, jakim jest niezmiennie telewizja. Reklamy telewizyjne, billboardy sponsorskie i lokowanie produktów w popularnych programach takich jak „Doradca Smaku” czy „Kuchenne Rewolucje” stale budują wzrost świadomości marki, jak i pozytywnie wspierają rotacje produktów na sklepowej półce. Uzupełnieniem działań są reklamy w prasie konsumenckiej i handlowej. Na popularność i pozytywny odbiór marki przez konsumentów mają również działania w kanale digital, m.in. za sprawą jedną z najpopularniejszych serwisów kulinarnych DoradcaSmaku.pl.
Ponadto marka Prymat jest wspierana w punktach sprzedaży poprzez materiały POS, wsparcie w gazetkach jak i utrzymanie atrakcyjnej ekspozycji.
W tym roku komunikacja marketingowa została dodatkowo wzmocniona poprzez loterię konsumencką dla marki Prymat. Informacja o loterii jest przekazywana wieloma kanałami marketingowymi jednocześnie (TV, radio, opakowania, materiały POS, internet).
Tej zimy postaw na aromatyczne propozycje, które nie dość, że zachwycą Cię swoim korzennym, wyrazistym smakiem, to sprawią, że nawet najmroźniejszy dzień okaże się znacznie cieplejszy!
czytaj więcejPrzyprawy w młynku mogą kompletnie odmienić smak Twoich potraw – dowiedz się, jak i dlaczego!
czytaj więcejWiele razy wypowiadamy to znane przysłowie z pieprzem, ale czy kiedyś się nad nim zastanawialiście? Czas poznać odpowiedź na pytanie, gdzie pieprz rośnie!
czytaj więcej