Aktualności

Wielkanoc 2021 z marką Prymat

To już druga Wielkanoc, którą organizujemy i spędzamy w czasie pandemii i w obliczu narodowej kwarantanny. Przez ostatni rok nauczyliśmy się funkcjonować wśród różnorodnych ograniczeń i w miarę możliwości staramy się kultywować różnorodne tradycje, w tym obchodzenia świąt Wielkiej Nocy. Być może Wielkanoc 2021 będzie skromniejsza, spędzimy ją w węższym gronie, ale wciąż z ulubionymi potrawami na stole.

Jak co roku na naszych stołach pojawią się różnorodne potrawy, zarówno dania wytrawne jak i ulubione wypieki. Nieodzownym elementem tych świąt jest oczywiście żur na zakwasie z chrzanem i białą kiełbasą, który chętnie doprawiamy przyprawą do żurku i barszczu białego marki Prymat.

Wielkanoc jajkiem stoi, więc jak co roku przygotujemy je na kilka różnych sposobów. Poza klasycznymi jajkami gotowanymi na twardo, które włożymy do wielkanocnych koszyczków, na świątecznych stołach często pojawiają się również faszerowane jajka, np. pastą rybną lub warzywami. To smaczna i efektowna potrawa, która na dodatek pięknie się prezentuje.

W tym roku, w naszych domach nie może również zabraknąć domowych pasztetów, zarówno tradycyjnych mięsnych jak i w wersji wege, które doprawimy do smaku czosnkiem staropolskim. Poza pasztetem, na naszych stołach pojawią się domowe wędliny, pieczony schab i oczywiście warzywna sałatka. A co na słodko? Oczywiście tradycyjna babka wielkanocna, mazurek i baranek z lukru.

Marka Prymat w swoim portfolio produktowym posiada całą gamę przypraw, po które konsumenci sięgają zarówno podczas przygotowywania codziennych posiłków jak i na wyjątkowe okazje. Wśród nich znajdują się majeranek, liść laurowy, ziele angielskie i wspomniany wcześniej czosnek staropolski oraz przyprawa do żurku i barszczu białego.

Wielkanoc to też czas wzmożonej aktywności marki Prymat zarówno w przestrzeni digital jak i w tradycyjnych kanałach reklamowych. Marka Prymat jest w tym czasie obecna w prasie (najpopularniejsze tytuły kobiece jak Olivia, Naj czy Glamour) oraz w Social Mediach gdzie w bezpośredniej komunikacji zachęcimy naszych konsumentów do wskazania ulubionych dań wielkanocnych, organizujemy dla nich konkursy i pokazujemy świąteczne inspiracje kulinarne z wykorzystaniem naszych przypraw.

Więcej aktualności

Manage cookies